
Başvuru Şartları
1-Öğrenci Belgesi (Başvuru tarihinde aktif öğrenci olmak.)
2-İkametgah Belgesi
3-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
4-İban Numarası
5-Telefon Numarası
6-Transkript Belgesi
7-Burs Başvurusu Aydınlatma Metni ve Açık Rıza Beyan Formunun Öğrenci Tarafından İmzalanması (Belediyemizde Kendisine Bu Form Verilecektir.)
Önemli Uyarılar!
Başvuru için gerekli belgeler belediyemize elden teslim edilmelidir.
“Burs, 4 yıllık lisans programlarında azami öğrenim süresi içerisinde eğitimine devam eden öğrencilere verilir. Azami öğrenim süresini aşan öğrenciler burs hakkını kaybeder.”
“Kayıt donduran” ya da “mezuniyet süresini uzatan” öğrencilerin başvuruları alınmaz.
(Kayıt donduran öğrenciye burs ödenmez.)
"Başvuru süresi dolduktan sonra yapılan başvurular kabul edilmemektedir."